FI EN
Slide

Sallassa on jo pitkään tehty töitä kestävän matkailun kehittämiseksi. Työn tulokset on tuotu esiin Sallan uudessa brändissä ja uusilla nettisivuilla.

Sallan uusi brändi nojaa kestävyyteen

Sallan kunnan ja matkailun uudet nettisivut julkaistiin Matka 2020 –messuilla Helsingissä 17.1.2020. Nettisivu-uudistuksen kanssa yhdessä kirkastettiin Sallan brändi. Edeltävä brändityö tehtiin reilut 10 vuotta sitten, ja silloin luotu onnistunut slogan ”In the middle of nowhere” haluttiin säilyttää.

Nettisivujen kanssa yhdessä toteutettu brändi paitsi uudistaa Sallan kunnan ja Sallan matkaillun viestinnällistä ilmettä myös tuo uudet arvot näkyväksi alueen viestinnässä. Uusi brändi nojaa siihen, mitä aidosti olemme ja mitä kunnioitamme. Salla- in the middle of nowhere on aito, luotettava ja luontoa kunnioittava. Uuden brändin mukainen valokuvamaailma ilmentää aitoutta ja värimaailma tukee luonnollisuutta. Kuvakonsepti kunnioittaa Sallan juuria ja perinteitä ja siksi kuvakieli heijastelee Sallan arvoja perinteikkäällä kuvitustyylillä.

Uudet nettisivut on nyt julkaistu, joskin sivustoilla on vielä puutteita. Esimerkiksi suositut web-kameramme puuttuvat vielä teknisistä haasteista johtuen sivuilta. Pois niitä ei ole ollut tarkoitus jättää. Asia korjataan niin pian kuin mahdollista.